Garantujeme Vám nejnižší ceny! Pokud identický produkt najdete někde levněji, od nás dostanete produkt ještě levněji! více informací

cz sk at de pl hu

volejte 515 555 111 až do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Porovnat
Levy banner
Pravý banner
Menu
 

Časté dotazy a odpovědi

Datum: 13.4.2016

OBJEDNÁVKY

Můžu si u vás vyzvednout zboží osobně?
Ano, zboží si můžete po dohodě osobně vyzvednout. Adresu na které je možné si svítidla osobně převzít naleznete v kolonce kontakt.
Je možné si zboží prohlédnout a koupit přímo ve Vaší prodejně?
Bohužel jsme pouze velkosklad, proto zde svítidla nemáme nikde vystavená, nýbrž zabalená v krabici. Pokud však budete mít zboží vybrané z našich internetových stránek a svítidlo bude uvedeno skladem, pak není problém Vám zboží ukázat a následně prodat.
Mohu platit platební kartou ve vaší prodejně?
Ano, lze platit jak hotově, tak platební kartou.
Jsou uvedené termíny dostupnosti zboží závazné?
Uvedené termíny dodání jsou pouze orientační. Záleží na možnostech jednotlivých výrobců. Většinou je zboží v uvedeném termínu k dispozici a pokud tomu tak není a vyskytne se nějaký problém s dodávkou svítidel pak je zákazník ihned informován.
Lze ke svítidlům dodatečně objednat náhradní sklo, popřípadě náhradní díl?
Výrobce u většiny svítidel nabízí možnost zakoupit náhradní skla. O dostupnosti náhradních skel, popřípadě dílů a jejich ceně se dozvíte na kontaktních telefonních číslech či emailových adresách.
Jak dlouho trvá doba expedice?
Jakmile je zboží předáno dopravní službě PPL či České poště, pak je zboží zákazníkovi doručeno následující pracovní den.
Mohu si zboží doobjednat, jestliže jsem objednávku již odeslal?
Pokud je Vaše objednávka již odeslaná, můžete nás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a zboží vám do objednávky přidáme, pokud již nebude vyexpedované.

ZBOŽÍ

Může se zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?
Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Vrácené zboží však musí být nepoškozené, nepoužité a v originální krabici. Využijte pro rychlé vyřešení situace speciálního formuláře.
Jaká záruka je poskytována na svítidla?
Na svítidla se standardně poskytuje záruka 2 roky.
Můžete mi zaslat tištěný katalog a ceník vašeho zboží?
Veškeré zboží a jejich aktuální ceny jsou uvedené na našich internetových stránkách. V katalogu je pouze třetina nabízených svítidel.
Jakou svítivost mají úsporné žárovky oproti klasickým žárovkám?
Svítivost úsporné žárovky je v přepočtu krát pět, oproti klasickým žárovkám. Například: úsporná žárovka 10W = klasické žárovce 50W.

DOPRAVA

Jakým způsobem je zajištěna doprava?
Svítidla zasíláme Českou poštou nebo dopravní službou PPL. Záleží jen na Vás jakého přepravce si zvolíte.
Co když nebudu v době dodání k zastižení?
PPL o dodání zásilky zákazníka předem informuje a pokud ani tak, zákazníka nezastihne, pokus o doručení opakuje následující den. Dopravce České pošty pokud zákazníka na dané adrese nezastihne, ukládá balík na příslušnou poštu, kde je uložen 14 dnů a čeká na zákazníkovo vyzvednutí.
Zasíláte zboží také na Slovensko?
Ano, zasíláme. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, můžete si udělat objednávku na našem novém e-shopu www.svet-svietidiel.sk
Je možné se domluvit na datum/čas, kdy chci zboží doručit?
Ano, stačí své požadavky uvést do poznámky k objednávce, které budou následně předány přepravci.

PLATBY

Jaké způsoby plateb mohu využít?
Zboží zasíláme nejen na dobírku (u přepravce PPL lze platit hotově nebo kartou) ale objednávky je možné zaplatit i bankovním převodem nebo online kartou.
Kdy mi dorazí údaje k platbě, pokud jsem si vybral platbu předem?
Jakmile Vaši objednávku příjmeme a zpracujeme ihned Vám vystavíme zálohovou fakturu s pokyny pro platbu, která Vám bude zaslána na email. V případě objednávky o víkendu či o svátcích, budou pokyny k platbě zaslány následující všední den.
Jak mohu zjistit, zda mé peníze dorazily na váš účet?
Po zaplacení vám přijde e-mailem stav Vaší objednávky, který se změní na zaplaceno.
Pokud se platba online kartou nezdaří, jak mám postupovat?
Pak je dobré nás buď telefonicky nebo emailem kontaktovat. Objednávku lze pak změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.

REKLAMACE

Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?
Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme využít reklamačního formuláře nebo lze také reklamaci nahlásit telefonicky či emailem na reklamační oddělení, které naleznete v sekci kontakt , kde se následně můžete i zeptat na stav své reklamace.
reklamace@svet-svitidel.cz, +420 515 555 111
Co všechno je potřeba se zbožím poslat, pokud vám zboží budu zasílat z důvodu reklamace?
Je nutné k reklamovanému zboží poslat kopii faktury + průvodní dopis (z jakého důvodu svítidlo reklamujete).
Při převzetí zásilky bylo zjištěno poškození zboží, jak mám postupovat?
Ihned po rozbalení poškozené zásilky je nutné nahlásit škodu příslušnému přepravci (PPL či České poště). Veškeré pokyny pro reklamaci poškozeného zboží jsou uvedeny na doručeném balíku.
Jak dlouho trvá reklamace zboží?
Naši pracovníci dělají vše proto, aby byla reklamace ke vší spokojenosti zákazníka vyřízena v co nejkratším termínu. Na vyřízení reklamace je ze zákona poskytnuto 30 dnů.
Chci reklamovat zboží na vaší prodejně, co všechno musím mít sebou?
Je třeba mít sebou reklamované zboží + fakturu či prodejku.
Jaká je cena za dopravné?
Cena za dopravné i poštovné činí 120,- Kč. V případě, že je objednávka nad 3000,- Kč je dopravné i poštovné zdarma.
Bude svítidlo dostatečně zabaleno pro přepravu poštou či soukromým přepravcem?
Svítidla jsou balena a probalována různými výplněmi a kartony tak, aby k žádnému poškození svítidel nemohlo dojít.
Proč jsou některá svítidla označena jako bazar?
Do bazarového zboží jsou řazena plně funkční svítidla, která však mohou mít menší vadu na kráse. Někdy mohou být dodány bez originální krabice a některá bazarová svítidla byla již vystavená ve vzorkovné.

Copyright © 1990 – 2016 Jiří Mánek