Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0
Nakupte ještě za 500
a dopravu máte ZDARMA.
Kategorie

Časté dotazy a odpovědi

O nákupu

Monika

OBJEDNÁVKY

Můžu si u vás vyzvednout zboží osobně?
Ano, zboží si můžete po dohodě osobně vyzvednout. Adresu, na které je možné si svítidla osobně převzít naleznete v kolonce kontakt.
Je možné si zboží prohlédnout a koupit přímo ve Vaší prodejně?
Bohužel jsme pouze velkosklad, proto zde svítidla nemáme nikde vystavená, nýbrž zabalená v krabici.
Mohu platit platební kartou ve vaší prodejně?
Ano, lze platit jak hotově tak platební kartou.
Jsou uvedené termíny dostupnosti zboží závazné?
Uvedené termíny dodání jsou pouze orientační. Záleží na možnostech jednotlivých výrobců. Většinou je zboží v uvedeném termínu k dispozici a pokud tomu tak není a vyskytne se nějaký problém s dodávkou svítidel, pak je zákazník ihned informován.
Lze ke svítidlům dodatečně objednat náhradní sklo, popřípadě náhradní díl?
Výrobce u většiny svítidel nabízí možnost zakoupit náhradní skla. O dostupnosti náhradních skel, popřípadě dílů a jejich ceně se dozvíte na kontaktních telefonních číslech či e-mailových adresách.
Jak dlouho trvá doba expedice?
Jakmile je zboží předáno dopravní službě PPL či České poště, pak je zboží zákazníkovi doručeno následující pracovní den.
Mohu si zboží doobjednat, jestliže jsem objednávku již odeslal?
Pokud je Vaše objednávka již odeslaná, můžete nás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a pokud již balík nebude vyexpedovaný, zboží Vám do objednávky rádi přidáme.

ZBOŽÍ

Může se zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?
Ano, pokud jste kupující v postavení spotřebitele, můžete od smlouvy odstoupit a vrátit zboží do 14 dnů od převzetí zásilky. Za předpokladu, že zboží vrátíte pečlivě zabalené v originálním obalu s veškerým příslušenstvím a všemi součástmi balení, a za předpokladu, že zboží nebylo používáno nad rámec kontroly jeho povahy, vlastností a funkčnosti, a nejedná se o zboží upravené podle Vašeho přání nebo zboží jednoznačně přizpůsobeno Vašim osobním potřebám, můžete odstoupit od smlouvy a vrátit zboží až do 60 dnů od převzetí zásilky. Využijte pro rychlé vyřešení situace speciálního formuláře.
Jaká záruka je poskytována na svítidla?
Na svítidla poskytujeme nadstandartní záruku 3 roky, přestože standardem jsou roky 2. 3 letá záruka platí na všechna svítidla mimo žárovky. Na vybrané produkty poskytujeme záruku až 5 let.
Můžete mi zaslat tištěný katalog a ceník vašeho zboží?
Veškeré zboží a jejich aktuální ceny jsou uvedené na našich internetových stránkách. 
Jakou svítivost mají úsporné žárovky oproti klasickým žárovkám?
Svítivost úsporné žárovky je v přepočtu krát pět oproti klasickým žárovkám. Například: úsporná žárovka 10 W se rovná 50 W klasické žárovce. Tento údaj najdete vždy v tabulce parametrů.

DOPRAVA

Jakým způsobem je zajištěna doprava?
Svítidla zasíláme Českou poštou, dopravní službou PPL, DPD a Zásilkovnou. Záleží jen na Vás jakého přepravce si zvolíte v košíku.
Co když nebudu v době dodání k zastižení?
Všichni naši přepravci o dodání zásilky předem informují a pokud ani tak zákazníka nezastihne, pokus o doručení opakuje následující den nebo zboží přenechá na některém z jejich Parcel shopů (místa určená pro vyzvednutí zásilky). Bezpečnostní kód pro vyzvednutí zásilky Vám dorazí sms zprávou na telefonní číslo uvedené v objednávce. Dopravce České pošty, pokud zákazníka na dané adrese nezastihne, ukládá balík na příslušnou poštu, kde je uložen 14 dnů a čeká na zákazníkovo vyzvednutí.
Zasíláte zboží také na Slovensko?
Ano, zasíláme. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, můžete vytvořit objednávku na našem e-shopu www.svet-svietidiel.sk

PLATBY

Jaké způsoby plateb mohu využít?
Zboží zasíláme nejen na dobírku (u přepravce PPL lze platit hotově nebo kartou) ale objednávky je možné zaplatit i bankovním převodem nebo online kartou.
Kdy mi dorazí údaje k platbě, pokud jsem si vybral platbu předem?
Jakmile Vaši objednávku přijmeme a zpracujeme, ihned Vám vystavíme zálohovou fakturu s pokyny pro platbu, která Vám bude zaslána na e-mail. V případě objednávky o víkendu či o svátcích budou pokyny k platbě zaslány nejpozději v nejbližší pracovní den.
Jak mohu zjistit, zda mé peníze dorazily na váš účet?
Po zaplacení vám přijde e-mailem stav Vaší objednávky, který se změní na zaplaceno.
Pokud se platba online kartou nezdaří, jak mám postupovat?
Pak je dobré nás buď telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. Objednávku lze pak změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.

REKLAMACE

Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?
Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme využít reklamačního formuláře nebo lze také reklamaci nahlásit telefonicky na čísle +420 515 555 111.
Co všechno je potřeba se zbožím poslat, pokud vám zboží budu zasílat z důvodu reklamace?
Je nutné k reklamovanému zboží poslat kopii faktury + průvodní dopis (z jakého důvodu svítidlo reklamujete).
Při převzetí zásilky bylo zjištěno poškození zboží, jak mám postupovat?
Ihned po rozbalení poškozené zásilky je nutné nahlásit škodu příslušnému přepravci (PPL či České poště). Veškeré pokyny pro reklamaci poškozeného zboží jsou uvedeny na doručeném balíku.
Jak dlouho trvá reklamace zboží?
Naši pracovníci dělají vše proto, aby byla reklamace ke vší spokojenosti zákazníka vyřízena v co nejkratším termínu. Na vyřízení reklamace je ze zákona poskytnuto 30 dnů.
Chci reklamovat zboží na vaší prodejně, co všechno musím mít s sebou?
Je třeba mít s sebou reklamované zboží a fakturu či prodejku.
Bude svítidlo dostatečně ochráněno pro přepravu poštou či soukromým přepravcem?
Svítidla jsou balena a probalována různými výplněmi a kartony tak, aby k žádnému poškození svítidel nemohlo dojít.
Proč jsou některá svítidla označena jako bazar?
Do bazarového zboží jsou řazena plně funkční svítidla, která však mohou mít menší vadu na kráse. Někdy mohou být dodány bez originální krabice a některá bazarová svítidla byla již vystavená ve vzorkovně.

Autor článku:

Monika
Monika E-commerce specialista

Monika má na starost e-commerce oddělení a je fanynkou venkovního osvětlení. Díky ní zjistíte, jaké zrovna frčí trendy ve světě venkovních svítidel. A třeba i to, jak na efektivní osvětlení zahrady a okolí domu.

Slevy, novinky, inspirace

Přihlaste se k odběru newsletteru a nic vám neuteče.

Zeptejte se na cokoliv

Pavlína

Poradím s výběrem i technickými zádrhely.

515 555 111(Po-Pá, 7-18:00 hod.)

Zeptejte se
 
 
    
  
 
 

Copyright © 1994 – 2024 Donoci, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Info o zpracování osobních údajů. i