Garantujeme Vám nejnižší ceny! Pokud identický produkt najdete někde levněji, od nás dostanete produkt ještě levněji! více informací

cz sk at de pl hu

volejte 515 555 111 až do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Porovnat
Levy banner
Pravý banner
Menu

Ceny dopravy

Datum: 13.4.2016

Na výběr máme pro Vás více možností, jak si převzít své objednané zboží.

Osobní odběr Uloženka
  • Zásilky jsou rozváženy na výdejní místa každý pracovní den.
  • Máte na výběr mezi 16 výdejními místy Uloženky a 68 výdejními místy DPD a Mountfieldu.
  • Putování a připravenost své zásilky můžete sledovat na stránkách ulozenka.cz.
  • SMS a E-mail avízo Vám usnadní sledování putování Vaší zásilky.
 
Dopravné (platba hotově na výdejně)   69 Kč vč. DPH
Dopravné (platba převodem, nebo online kartou)   59 Kč vč. DPH
Dopravné při objednávce nad 2000 Kč vč. DPH   ZDARMA
 
 
Osobní odběr PPL partner
  • Přepravní služba PPL doručí Váš balíček na provozovnu našeho partnera, kterou jste si zvolili. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí.
  • Výhodou je, že se nemusíte vázat na určitý čas dodání, vyzvednutí zásilky je možné dle otevírací doby partnerských obchodů.
  • Při přebírání zásilky není možné objednávku jakkoliv upravit či pozměnit , provozovna slouží pouze k vyzvednutí Vaší objednávky. 
 
Dopravné (platba dobírka)   108 Kč vč. DPH
Dopravné (platba převodem, nebo online kartou)   89 Kč vč. DPH
Dopravné při objednávce nad 2000 Kč vč. DPH   ZDARMA
 


Zásilková společnost PPL
  • Přepravní společnost PPL zboží doručuje obvykle do 24 hodin po celé České republice.
  • Jakmile od nás přijde zákazníkovi mail o tom, že je jeho objednávka vyřízena a předána přepravci (den expedice), zákazník může očekávat zásilku následující pracovní den.
  • Zboží je doručováno pouze v pracovní dny od 9:00 – 18:00 hodin. Přesný čas doručení PPL zákazníkovi sdělí telefonicky v den dodání zásilky.
  • Pokud však zákazník není přepravcem k zastižení, bude mu do schránky vložena informace o dalším pokuse o doručení zboží. Jestliže ani při druhé snaze PPL o doručení objednávky, přepravce zákazníka nezastihne, bude balík svezen zpátky odesílateli.
  • Pomocí čísla balíku, které zákazník obdrží mailem, může svoji zásilku sledovat na stránkách www.ppl.cz.
 
Dopravné (platba dobírka)   108 Kč vč. DPH
Dopravné (platba převodem, online platba kartou)   89 Kč vč. DPH
Dopravné při objednávce nad 2000 Kč vč. DPH   ZDARMA
 
 
Česká pošta – Balík do ruky
  • Česká pošta zboží doručuje obvykle do 24 hodin po celé České republice. V den doručení pošta zákazníka informuje SMS zprávou.
  • Jakmile od nás přijde zákazníkovi mail o tom, že je jeho objednávka vyřízena a předána přepravci České pošty (den expedice), zákazník může očekávat zásilku následující pracovní den.
  • Spolu s mailem o vyřízení objednávky obdrží zákazník také mail přímo od České pošty, kde najde číslo zásilky a den doručení.
  • Pokud se České poště nepodaří zákazníka zastihnout a zboží mu předat, bude balík uložen na nejbližší příslušné poště o čemž bude informován jak SMS zprávou, tak písemnou výzvou pro vyzvednutí balíku na poště.
  • Pokud si zboží zákazník nevyzvedne nejpozději do 7 dnů, bude zásilka automaticky poslána -zpět odesílateli.
  • Případné změny dne doručení, ukládací pošty či termínu doručení zásilky lze provést prostřednictvím www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php
  • (Je nutné znát číslo zásilky, které je zákazníkovi doručeno mailem v den expedice zásilky.)
 
Dopravné (platba dobírka)   108 Kč vč. DPH
Dopravné (platba převodem, online platba kartou)   89 Kč vč. DPH
Dopravné při objednávce nad 2000 Kč vč. DPH   ZDARMA
 
Česká pošta – Balík na poštu
  • Česká pošta zboží doručuje obvykle do 24 hodin na Vámi zvolenou poštu po celé České republice. V den uložení zásilky na příslušnou poštu je zákazník informován SMS zprávou.
  • Jakmile od nás přijde zákazníkovi mail o tom, že je jeho objednávka vyřízena a předána přepravci České pošty (den expedice), zákazník může očekávat uložení zásilky na příslušnou poštu následující pracovní den.
  • Spolu s mailem o vyřízení objednávky obdrží zákazník také mail přímo od České pošty, kde najde číslo zásilky a den doručení.
  • Balík si pak následně může zákazník kdykoliv, ovšem však nejpozději do 7 dnů. Při nevyzvednutí zásilky v daném termínu je pak balík automaticky poslán zpět odesílateli.
  • Případné změny nebo úpravy ukládací pošty pro Váš balík lze provést prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice. (Je nutné znát číslo zásilky, které je zákazníkovi doručeno mailem v den expedice zásilky.)
 
Dopravné (platba dobírka)   108 Kč vč. DPH
Dopravné (platba převodem, online platba kartou)   89 Kč vč. DPH
Dopravné při objednávce nad 2000 Kč vč. DPH   ZDARMA
 
 
Osobní odběr v Blansku
Při zvolení osobního odběru je nutné, aby zákazník vyčkal na telefonické avízo, že je jeho objednávka připravena k vyzvednutí na adrese – Sloupečník 1a 678 01 Blansko. Následně si zboží může vyzvednout jakýkoli pracovní den od 7:00 – 15:30 hodin (11:00 – 12:00 hod.- polední pauza). Pokud si zákazník svoji objednávku nevyzvedne do 10 dnů, bude jeho objednávka automaticky stornována. 

Copyright © 1990 – 2016 Jiří Mánek 

 
Merim