Garantujeme Vám nejnižší ceny! Pokud identický produkt najdete někde levněji, od nás dostanete produkt ještě levněji! více informací

cz sk at de pl hu

volejte 515 555 111 až do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Porovnat
Levy banner
Pravý banner
Menu

Jak postupovat při reklamaci zboží

Datum: 11.11.2015

Při obdržení zásilky je vždy nejprve nutné ihned balík rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. (Přepravci nemají povinnost čekat na rozbalení balíku.) Co dělat pokud není zásilka v pořádku?

Co dělat, když přijde zásilka poškozená?
Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí, že je některé svítidlo rozbité, naprasklé či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena.
 
PPL – případné škody je nutné nahlásit nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky a to na telefonní číslo: +420 840 775 775 nebo +420 544 120 411. Zástupce dané přepravní společnosti k zákazníkovi přijede, sepíše s ním zápis o škodě a poškozené zboží si odveze. Následně je nutné nás kontaktovat na reklamace@svet-svitidel.cz a o dalším postupu bude zákazník informován.
 
Česká pošta – případné škody je nutné nahlásit České poště nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky a to na telefonní číslo: +420 840 111 244 nebo osobně na pobočce České pošty. Zákazník bude potřebovat kompletní balení zásilky, fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty sepíše se zákazníkem zápis o škodě spolu s protokolem o uplatnění nároku na náhradu škody. Následně nás stačí kontaktovat na reklamace@svet-svitidel.cz a o dalším postupu bude zákazník informován.
Co dělat, pokud dodané zboží nesouhlasí s fakturou? (obdrženo zboží, které si zákazník neobjednal nebo v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás na reklamace@svet-svitidel.cz, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás bude náš pracovník kontaktovat o dalším postupu.
 
Co dělat, jestliže bylo zboží vyzvednuto osobně a následně až doma při rozbalení je zjištěna závada na zboží či nějaké jiné poškození?
Kontaktujte nás na reklamace@svet-svitidel.cz, kde uveďte jméno, datum odebrání zásilky a typ zboží. Co nejdříve Vás bude náš pracovník kontaktovat o dalším postupu a možnostech.
 
Co dělat, když je svítidlo nefunkční a zákazník jej chce reklamovat?
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě SVĚT-SVÍTIDEL.CZ, využije reklamační formulář pro rychlou reklamaci nebo zašle e-mail na adresu reklamace@svet-svitidel.cz, v němž uvede zejména typ výrobku, jeho kód, číslo faktury nebo objednávky a popis závady. Vhodné je také i přiložení fotografií dokumentujících závadu. Do dvou pracovních dnů bude zákazník kontaktován a budou mu sděleny informace o dalším postupu reklamace či slevy, včetně adresy, kam zákazník zašle reklamované zboží.

RYCHLÁ REKLAMACE, VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ
Nemáte čas sepisovat důvody pro výše uvedené situace do emailu nebo je momentálně naše telefonická linka obsazena? Přejete si, abychom se o vše postarali za vás? Využijte jednoduchý reklamační formulář pro kontakt s oddělením pro zákazníky. Dle našich časových možností se vám ozveme, nejpozději do 2 prac. dnů a vše společně vyřešíme.

Související články

Reklamační řád

Reklamační řád

Pokud vaše zboží neodpovídá vaším požadavkům nebo je poškozené, velice nás to mrzí a rádi vám poskytneme reklamační servis. Jak postupvoat v takovémto případě?

Copyright © 1990 – 2016 Jiří Mánek 

 
Merim