Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0
Nakupte ještě za 500
a dopravu máte ZDARMA.
Kategorie

Podmínky přednostního vyřízení reklamace

O nákupu

Michaela

Službou Přednostní vyřízení reklamace nabízí spol. Donoci s.r.o. kupujícím jistotu, že v případě projevu záruční vady na zakoupeném zboží bude reklamace řešena přednostně.

Službou Přednostní vyřízení reklamace nabízí spol. Donoci s.r.o. kupujícím jistotu, že v případě projevu záruční vady na zakoupeném zboží bude reklamace řešena přednostně.

I. Definice pojmů

Přednostní vyřízení reklamace

  • Služba Přednostní vyřízení reklamace spočívá v dokoupení služby okamžitého řešení reklamace po projevu záruční vady.

  • Tuto službu lze využít kdykoliv po dobu trvání záruky uvedené na faktuře.

  • K jednomu produktu lze zakoupit pouze jednu tuto konkrétní službu. Přednostní vyřízení reklamace se vždy váže k jednomu kusu jednoho produktu.

Prodávající

Donoci s.r.o., IČ 47539569, se sídlem Pražská 2532/4, 678 01 Blansko, je společností zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddíle C, vložka 92055.

Kupující

je fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby pro svou osobní potřebu či za účelem podnikání s těmito výrobky či službami.

 

  1. Zakoupení služby Přednostní vyřízení reklamace

  • Každý kupující má možnost při zakoupení zboží požadovat službu Přednostní vyřízení reklamace.

  • Zboží, kterého se možnost zakoupení služby Přednostní vyřízení reklamace týká je označeno volbou služby při koupi.

  • Kupující doplatí cenu služby zároveň se zakoupeným zbožím, kterého se záruka tohoto postupu týká.

  • Služba Přednostní vyřízení reklamace je vysloveně uvedena na nákupním dokladu.

  • Cena za službu Přednostní vyřízení reklamace je uvedena vždy u konkrétního produktu

  • Kupující bere na vědomí, že pokud dojde ke komplikacím na straně výrobce, tak vyřízení reklamace se může protáhnout na stanovenou lhůtu zákonem č. 634/1992 Sb., která je 30 dní.

 

  1. Uplatnění Přednostní vyřízení reklamace

  • Prodávající definuje závadu zboží, při které lze uplatnit Přednostní vyřízení reklamace u zboží jako závadu výrobku, pokud byl používán ve shodě s návodem k použití a způsobem, který odpovídá normálnímu používání výrobku.

  • Přednostní vyřízení reklamace se nevztahuje na opotřebení výrobku způsobené jeho obvyklým používáním, neboť tento fakt nelze reklamovat.

  • Služba Přednostní vyřízení reklamace se nevztahuje na poškození zboží vzniklá:

    • mechanickým poškozením zboží,

    • elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),

    • používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,

    • neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,

    • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,

    • provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,

    • zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,

    • zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,

    • použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo v přiloženém návodu k použití.

  • Přednostní vyřízení reklamace se nevztahuje na dárky, baterky a žárovky, které jsou dodávány jako dárek či zcela zdarma spolu se zakoupenými svítidli a dalšími produkty.

  • Pro uplatnění služby Přednostní vyřízení reklamace musí kupující s reklamovaným zbožím doručit kopii nákupního dokladu obsahující službu Přednostní vyřízení reklamace.

  • Přednostní vyřízení reklamace lze uplatnit výhradně:

    • zasláním vadného zboží na adresu: Donoci s.r.o. reklamační oddělení areál Metra, Pražská 1602/7, 678 01 Blansko

 

  1. Způsob aplikace služby

  • Prodávající výslovně upozorňuje kupujícího, že pro naplnění služby může v návaznosti na skladové zásoby nabízet řešení reklamace výměnou za produkt shodných nebo lepších parametrů od stejného, či jiného výrobce a v cenové hladině, která může být povýšena nebo ponížena o 5 % oproti původní ceně zboží, za kterou kupující zboží zakoupil. Kupující s tímto postupem zakoupením služby souhlasí.

  • Kupujícímu, jenž zakoupil službu Přednostní vyřízení reklamace, prodávající zaručuje:

    • Přednostní vyřízení reklamace v případě projevu udávané, či jiné záruční vady

  • Vystavením dobropisu na zboží s Přednostním vyřízením reklamace je služba spotřebována.

  • V případě uplatnění se rozumí okamžikem uplatnění služby Přednostní vyřízení reklamace až okamžik doručení zboží na adresu Donoci s.r.o. reklamační oddělení areál Metra, Pražská 1602/7, 678 01 Blansko, nikoliv předání zboží dopravci kupujícím.

 

  1. Ukončení služby

  • V případě výpovědi vrátí prodávající 100% částku zaplacenou zákazníkem za tuto službu při uzavření podmínek služby. Přednostní vyřízení reklamace končí při konci záruky uvedené na faktuře.

  • Vystavením dobropisu na zboží se službou Přednostní vyřízení reklamace, zaniká tato služba dnem vystavení dobropisu.

Autor článku:

Michaela
Michaela Vedoucí zákaznického oddělení

Michaela je vedoucí zákaznického oddělení a našla si zálibu v inteligentním osvětlení a světelných zdrojích. Sdílí s vámi své nadšení prostřednictvím článků zaměřujících se například na výhody a fungování inteligentního osvětlení. Ale také radí, jak vybrat správný světelný zdroj a proč je výhodné myslet na LED technologii.

Slevy, novinky, inspirace

Přihlaste se k odběru newsletteru a nic vám neuteče.

Zeptejte se na cokoliv

Pavlína

Poradím s výběrem i technickými zádrhely.

515 555 111(Po-Pá, 7-18:00 hod.)

Zeptejte se
 
 
    
  
 
 

Copyright © 1994 – 2024 Donoci, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Info o zpracování osobních údajů. i