Doprava zdarma od 500 Kč

60 dní na vrácení

15 let na českém trhu

+420 515 555 111

Ušetřete se slevou 12 %. Platí do neděle. Kód: TA159CZ

KopírovatZkopírováno

Technik zákaznické podpory

Doba čtení 3 min

Jsme Alasans s.r.o., úspěšná e-commerce firma se sídlem v Blansku. Provozujeme e-shop Svět svítidel.cz nejen u nás, ale i v dalších 25 evropských zemích. V minulém roce jsme byli zařazeni časopisem Forbes Česko do Top 22 firem, které utvářejí podobu nejen tuzemské e-commerce.

Právě teď rozšiřujeme tým zákaznického oddělení a hledáme dalšího/další:

Technika/techničku zákaznické podpory

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Poradenství s výběrem vhodného produktu vč. vybrání vhodných alternativ a podání podrobnějších praktických informací k jednotlivým produktům.
  • Ověřování technických parametrů.
  • Nejčastěji se jedná o mailovou a telefonickou komunikaci se zákazníky.
  • V případě osobního vyzvednutí se jedná o předání zboží zákazníkovi. U zákaznického oddělení je výdejna, nikoliv však prodejna nebo showroom.

Co od Vás očekáváme?

  • Hodně stojíme o člověka, který má prozákaznický a pozitivní přístup.
  • Jde o práci v týmu, tudíž je potřeba ochota spolupracovat s ostatními. V současné době máme 3 techniky.
  • Mít chuť se vzdělávat, je třeba si o výrobcích zjišťovat maximum informací.

Co nabízíme:

  • Mzdové ohodnocení dle Vašich zkušeností a praxe.
  • Roční odměny i odměny za nadstandardní práci.
  • 20 dní dovolené + 5 dní benefitního volna navíc.
  • Stravenky/stravenkovou kartu.
  • Multisport kartu.
  • Notebook.
  • Atraktivní slevy na našem e-shopu Svět svítidel.cz.
  • Zaměstnanecké akce.
  • Pracovní dobu od 7:00-15:30 (1-2x týdně odpoledne od 9:30 do 18:00).
  • Kvalitní adaptační proces vč. zaučení hned od začátku pracovního poměru.

Zaujala Vás tato pozice?

Vyplňte prosím tento formulář a přiložte svoje CV s pár větami, proč byste u nás rád/a pracoval/a. Těšíme se na Vás. :)


*S odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Autor článku: