E-shop č. 1 ve svítidlechSkladem máme 560 000 svítidelDoprava zdarma nad 1000 Kč

cz sk at de pl hu ro it

515 555 111 , Po-Pá do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Kategorie

Jak postupovat pokud zásilka přišla poškozená

Datum: 27.4.2017

Co dělat, pokud zboží nedorazilo v pořádku?

Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí, že je některé svítidlo rozbité, naprasklé či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena.
 
Důležité je také zkontrolovat obsah a kompletnost zásilky. V případě, že je zásilka nekompletní, je nutné nám tuto informaci nahlásit nejpozději do 3 dní od převzetí zásilky a to prostřednictvím kontaktního formuláře. Na pozdější reklamace nebudeme brát zřetel. 
 
Doporučujeme při přebírání zásilky dbát následujících pokynů:
V případě lehké deformovanosti či poškození vnějšího obalu nemějte obavy zásilku převzít. Ve většině případů je totiž zásilka zcela nepoškozena a v pořádku - nepřevzetí takovéto zásilky mnohdy znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty. 
 
Dopravní společnost PPL 
  • Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti PPL.
  • Nahlášení provedete vyplněním elektronického formuláře PPL, který najdete zde
  • Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím kontaktního formuláře. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve.
 
Dopravní společnost Česká pošta
  • Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti Česká pošta.
  • Nahlášení provedete zavoláním na telefonní číslo +420 840 111 244 nebo osobně na nejbližší pobočce České pošty
  • Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím kontaktního formuláře. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve. 
 

Související články

Reklamační řád

Reklamační řád

Pokud vaše zboží neodpovídá vašim požadavkům nebo je poškozené, velice nás to mrzí a rádi vám poskytneme reklamační servis. Jak postupovat v takovémto případě?

Copyright © 1992 – 2018 Donoci, s.r.o.