Při přebírání zásilky, doporučujeme dbát následujících pokynů
V případě lehké deformovanosti či poškození vnějšího obalu nemějte obavy zásilku převzít. Ve většině případů je totiž zásilka zcela nepoškozena a v pořádku - nepřevzetí takovéto zásilky mnohdy znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty.
Dále prosím kontaktujte svého dopravce prostřednictvím odkazů níže
Dopravní společnost DPD
Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti DPD a vyplnit zápis o škodě. Elektronický zápis o škodě naleznete tady.
Dopravní společnost PPL
Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti PPL. Nahlášení provedete vyplněním elektronického formuláře PPL, který najdete zde.
Dopravní společnost Česká pošta
Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky) je potřeba tuto škodu nahlásit přes formulář pro reklamaci, který najdete zde.
V případě, že při převzetí zboží je zásilka viditelně poškozená, pak zásilku převezměte s "výhradou" a zapište poškození do přepravních dokladů dopravce. V ideálním případě s dopravcem rovnou sepište škodní protokol a pořiďte fotodokumentaci balení i poškozeného zboží. Poškození zásilky či zboží nám ihned nahlaste a přiložte pořízené fotografie. Pokud zjistíte poškození zboží až po rozbalení zásilky, pak je nutné opět pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží i přepravního obalu a ihned nám nahlásit škodu, abychom měli možnost přepravu zboží reklamovat a uplatnit škodu po přepravci. Tato reklamace se musí uplatnit do 7 pracovních dní od doručení zásilky, proto prosím zkontrolujte zásilku ihned po převzetí a případné poškození nám bez zbytečných odkladů oznamte.