Zásilka přišla poškozená - jak postupovat? | Svět svítidel

Garantujeme Vám nejnižší ceny! Pokud identický produkt najdete někde levněji, od nás dostanete produkt ještě levněji! více informací

cz sk at de pl hu hu

515 555 111 , Po-Pá do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Kategorie

Jak postupovat pokud zásilka přišla poškozená

Datum: 27.4.2017

Co dělat, pokud zboží nedorazilo v pořádku?

Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí, že je některé svítidlo rozbité, naprasklé či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena.  
 
 
Dopravní společnost PPL 
  • Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti PPL.
  • Nahlášení provedete vyplněním elektronického formuláře PPL, který najdete zde
  • Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím kontaktního formuláře. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve.
 
Dopravní společnost Česká pošta
  • Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti Česká pošta.
  • Nahlášení provedete zavoláním na telefonní číslo +420 840 111 244 nebo osobně na nejbližší pobočce České pošty
  • Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím kontaktního formuláře. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve. 
 

Související články

Reklamační řád

Reklamační řád

Pokud vaše zboží neodpovídá vaším požadavkům nebo je poškozené, velice nás to mrzí a rádi vám poskytneme reklamační servis. Jak postupvoat v takovémto případě?

Copyright © 1990 – 2017 Donoci, s.r.o.