Jak postupovat při reklamaci zboží | Svět svítidel

Garantujeme Vám nejnižší ceny! Pokud identický produkt najdete někde levněji, od nás dostanete produkt ještě levněji! více informací

cz sk at de pl hu hu

volejte 515 555 111 až do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Kategorie

Formulář pro reklamaci zboží

Datum: 27.4.2017

Pokud Vám zboží již přišlo nefunkční, nebo přestalo fungovat až v průběhu používání, určitě nám dejte vědět pomocí reklamačního formuláře

Reklamační formulář můžete využít, pokud vám zboží již přišlo nefunkční, nebo pokud přestalo fungovat během běžného používání.
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu, má zákazník (spotřebitel) do 2 let od doručení zboží, nárok na jeho reklamaci. U některých produktů může být tato lhůta v rozmezí od 3 do 5 let. Tato skutečnost je uvedena vždy u každého produktu jednotlivě nebo je stanovena v obchodních podmínkách. Na jaké vady se reklamace vztahuje si můžete přečíst v reklamačním řádu.
 
Jak postupovat, v případě, že chcete reklamovat zboží:
  • Stáhněte si ZDE reklamační formulář. Formulář vytiskněte a vyplňte. (Popřípadě jej nejdříve vyplňte a až pak vytiskněte).
  • Vyplněný a vytištěný formulář vložte do balíčku, ve kterém nám vracíte zboží. 
  • Balíček nám zašlete na adresu sídla firmy (Jiří Mánek, Sloupečník 1a, Blansko 678 01). Nezasílejte jej prosím na dobírku!
 
Pokud máte k reklamaci jakékoli dotazy, využijte prosím náš kontaktní formulář. Po zaslání dotazu Vám na e-mail přijde kopie s vaším dotazem. V e-mailu bude také uvedeno přidělené číslo vašeho dotazu (na obrázku níže, je číslo červeně označeno). Pro urychlení vyřízení reklamace prosím připište toto číslo kamkoli do reklamačního formuláře.
 
 
Cislo ticketu 
 

Copyright © 1990 – 2016 Jiří Mánek