Jak postupovat při reklamaci zboží | Svět svítidel

Garantujeme Vám nejnižší ceny! Pokud identický produkt najdete někde levněji, od nás dostanete produkt ještě levněji! více informací

cz sk at de pl hu hu

515 555 111 , Po-Pá do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Kategorie

Formulář pro reklamaci zboží

Datum: 27.4.2017

Pokud Vám zboží již přišlo nefunkční, nebo přestalo fungovat až v průběhu používání, určitě nám dejte vědět pomocí reklamačního formuláře

Reklamační formulář můžete využít, pokud vám zboží již přišlo nefunkční, nebo pokud přestalo fungovat během běžného používání.
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu, má zákazník (spotřebitel) do 2 let od doručení zboží, nárok na jeho reklamaci. U některých produktů může být tato lhůta v rozmezí od 3 do 5 let. Tato skutečnost je uvedena vždy u každého produktu jednotlivě nebo je stanovena v obchodních podmínkách. Na jaké vady se reklamace vztahuje si můžete přečíst v reklamačním řádu.
 
Jak postupovat, v případě, že chcete reklamovat zboží:
  • Stáhněte si ZDE reklamační formulář. Formulář vytiskněte a vyplňte. (Popřípadě jej nejdříve vyplňte a až pak vytiskněte).
  • Vyplněný a vytištěný formulář vložte do balíčku, ve kterém nám vracíte zboží. 
  • Balíček nám zašlete na adresu sídla firmy (Donoci s.r.o., Pražská 2532/4, Blansko 678 01). Nezasílejte jej prosím na dobírku!
 
Pokud máte k reklamaci jakékoli dotazy, využijte prosím náš kontaktní formulář. Po zaslání dotazu Vám na e-mail přijde kopie s vaším dotazem. V e-mailu bude také uvedeno přidělené číslo vašeho dotazu (na obrázku níže, je číslo červeně označeno). Pro urychlení vyřízení reklamace prosím připište toto číslo kamkoli do reklamačního formuláře.
 
 
Cislo ticketu 
 

Copyright © 1990 – 2017 Donoci, s.r.o.