Možnosti dopravy
- Zásilky jsou rozváženy na výdejní místa každý pracovní den.
- Máte na výběr mezi 1700 výdejními místy zásilkovny a jejich partnery
- Putování a připravenost své zásilky můžete sledovat na stránkách zasilkovna.cz.
- SMS a e-mail avízo Vám usnadní sledování putování Vaší zásilky.
- Zásilka bude na výdejním místě k vyzvednutí 7 kalendářních dnů
Dopravné (platba hotově na výdejně) |
88 Kč vč. DPH |
Dopravné (platba převodem, nebo online kartou) |
49 Kč vč. DPH |
Dopravné při objednávce nad 500 Kč vč. DPH |
ZDARMA |
- Zásilky jsou rozváženy na výdejní místa každý pracovní den.
- Máte na výběr mezi 16 výdejními místy Uloženky a 68 výdejními místy DPD a Mountfieldu.
- Putování a připravenost své zásilky můžete sledovat na stránkách ulozenka.cz.
- SMS a e-mail avízo Vám usnadní sledování putování Vaší zásilky.
Dopravné (platba hotově na výdejně) |
98 Kč vč. DPH |
Dopravné (platba převodem, nebo online kartou) |
59 Kč vč. DPH |
Dopravné při objednávce nad 500 Kč vč. DPH |
ZDARMA |
- Přepravní služba PPL doručí Váš balíček na provozovnu našeho partnera, kterou jste si zvolili. Zákazník je informován SMS zprávou a e-mailem o tom, že je jeho zásilka připravena k převzetí.
- Výhodou je, že se nemusíte vázat na určitý čas dodání, vyzvednutí zásilky je možné dle otevírací doby partnerských obchodů.
- Při přebírání zásilky není možné objednávku jakkoliv upravit či pozměnit, provozovna slouží pouze k vyzvednutí Vaší objednávky.
Dopravné (platba dobírka) |
128 Kč vč. DPH |
Dopravné (platba převodem, nebo online kartou) |
89 Kč vč. DPH |
Dopravné při objednávce nad 500 Kč vč. DPH |
ZDARMA |
- Přepravní společnost PPL zboží doručuje obvykle do 24 hodin po celé České republice.
- Jakmile od nás přijde zákazníkovi e-mail o tom, že je jeho objednávka vyřízena a předána přepravci (den expedice), zákazník může očekávat zásilku následující pracovní den.
- Zboží je doručováno pouze v pracovní dny od 9:00 – 18:00 hodin. Přesný čas doručení PPL zákazníkovi sdělí telefonicky v den dodání zásilky.
- Pokud však zákazník není přepravcem k zastižení, bude mu do schránky vložena informace o dalším pokuse o doručení zboží. Jestliže ani při druhé snaze PPL o doručení objednávky přepravce zákazníka nezastihne, bude balík svezen zpátky odesílateli.
- Pomocí čísla balíku, které zákazník obdrží e-mailem, může svoji zásilku sledovat na stránkách www.ppl.cz.
Dopravné (platba dobírka) |
138 Kč vč. DPH |
Dopravné (platba převodem, online platba kartou) |
99 Kč vč. DPH |
Dopravné při objednávce nad 3000 Kč vč. DPH |
ZDARMA |
- Česká pošta zboží doručuje obvykle do 24 hodin po celé České republice. V den doručení pošta zákazníka informuje SMS zprávou.
- Jakmile od nás přijde zákazníkovi e-mail o tom, že je jeho objednávka vyřízena a předána přepravci České pošty (den expedice), zákazník může očekávat zásilku následující pracovní den.
- Spolu s e-mailem o vyřízení objednávky obdrží zákazník také zprávu přímo od České pošty, kde najde číslo zásilky a den doručení.
- Pokud se České poště nepodaří zákazníka zastihnout a zboží mu předat, bude balík uložen na nejbližší příslušné poště o čemž bude informován jak SMS zprávou, tak písemnou výzvou pro vyzvednutí balíku na poště.
- Pokud si zboží zákazník nevyzvedne nejpozději do 7 dnů, bude zásilka automaticky poslána zpět odesílateli.
- Případné změny dne doručení, ukládací pošty či termínu doručení zásilky lze provést prostřednictvím www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php (je nutné znát číslo zásilky, které je zákazníkovi doručeno e-mailem v den expedice zásilky).
Dopravné (platba dobírka) |
128 Kč vč. DPH |
Dopravné (platba převodem, online platba kartou) |
89 Kč vč. DPH |
Dopravné při objednávce nad 500 Kč vč. DPH |
ZDARMA |
- Česká pošta zboží doručuje obvykle do 24 hodin na Vámi zvolenou poštu po celé České republice. V den uložení zásilky na příslušnou poštu je zákazník informován SMS zprávou.
- Jakmile od nás přijde zákazníkovi e-mail o tom, že je jeho objednávka vyřízena a předána přepravci České pošty (den expedice), zákazník může očekávat uložení zásilky na příslušnou poštu následující pracovní den.
- Spolu s e-mailem o vyřízení objednávky obdrží zákazník také zprávu přímo od České pošty, kde najde číslo zásilky a den doručení.
- Balík si pak následně může zákazník kdykoliv vyzvednout, nejpozději však do 7 dnů. Při nevyzvednutí zásilky v daném termínu je pak balík automaticky poslán zpět odesílateli.
- Případné změny nebo úpravy ukládací pošty pro Váš balík lze provést prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice (je nutné znát číslo zásilky, které je zákazníkovi doručeno e-mailem v den expedice zásilky).
Dopravné (platba dobírka) |
128 Kč vč. DPH |
Dopravné (platba převodem, online platba kartou) |
89 Kč vč. DPH |
Dopravné při objednávce nad 500 Kč vč. DPH |
ZDARMA |
Možnosti platby
- Platba dobírkou - Objednané zboží zákazník zaplatí přepravci při předání zboží. Při doručení zboží přes dopravní službu PPL je možnost platby jak hotově tak kartou.
- Platba při osobním odběru - Objednávku zákazník může zaplatit na prodejně hotově nebo platební kartou.
- Platba online kartou - Zda-li zákazník vlastní platební kartu, která umožňuje platby na internetu, pak má možnost svoji objednávku zaplatit online (vše o online platbách kartou se dozvíte u své banky).
- Platba bankovním převodem - Po přijetí objednávky naším pracovníkem bude zákazníkovi vystavena a zaslána na e-mail zálohová faktura, kde jsou uvedené veškeré podklady k platbě. Jakmile máme objednávku uhrazenou a zboží skladem, ihned zásilku expedujeme.